SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Akibat Menegur Suami Tak Puasa Isteri Dibaling Botol Kaca

Jom ikuti cerita ini....niat isteri menegur suminya tak berpuasa akhirnya terima akibat diluar jangkaannya...tindakan luar biasa suami terlalu padah buat dirinya.... jom baca dibawah....

Kuala Lumpur: Seorang kerani berusia 21 tahun dipijak suaminya hanya kerana menegur lelaki terbabit yang tidak berpuasa di rumah mereka di Sungai Long, kelmarin.

Dalam kejadian jam 5.45 petang itu, selain dipijak, mangsa juga ditumbuk dan dibaling botol kaca oleh lelaki terbabit.



Menurut sumber, kejadian itu bermula apabila mangsa yang pulang dari tempat kerja menjumpai sisa makanan di dapur.

“Ketika itu, mangsa masuk ke dapur bagi menyiapkan juadah berbuka puasa sebelum menemui sisa makanan yang ditinggalkan di atas meja,” katanya.


Sumber berkata, mangsa yang mempunyai seorang anak lelaki berusia setahun itu bertanya suaminya sama ada dia berpuasa atau tidak.


“Lelaki terbabit memberitahu dia tidak berpuasa sebelum mangsa menegurnya supaya berubah dan insaf atas perbuatannya itu.

“Teguran mangsa menyebabkan suaminya tiba-tiba naik angin lalu menumbuknya dan dibaling dengan botol kaca,” katanya.


Sumber berkata, ketika diperlakukan demikian, mangsa hanya mampu menutup kepala menggunakan dua tangannya.

Katanya, suspek hanya berhenti memukul isterinya itu apabila melihat mangsa terbaring di lantai.







Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah sedih dengan tajuk Akibat Menegur Suami Tak Puasa Isteri Dibaling Botol Kaca. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/akibat-menegur-suami-tak-puasa-isteri.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 15/07/13

12 komentar untuk " Akibat Menegur Suami Tak Puasa Isteri Dibaling Botol Kaca"

  1. Suami jenis apakah ni ...sedih!

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama22.7.13

    ahh ni lah perangai rakyat melayu islam..raya nak puasa xnk, syabas....

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama28.7.13

    Lelaki skunk mmg mcm nie... dri pngalaman sy...

    BalasPadam
  4. Byk dh laki ade masalah mental sekarang ni..elok sblm kawin selidik betul2 Baikal suami tu

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama28.7.13

    Pilih suami btul2.jngn tgk hensom jew..haha

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama28.7.13

    Ni nama nya lelaki dayus...sanggup pukul isteri...

    BalasPadam
  7. Dh la xpuasa...pukul bini lg 2....perghh....!! Teruk....x boleh trime ksilapan sdiri plk 2.....

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama28.7.13

    lelaki skhir zaman..

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama28.7.13

    kecik2 x nak mati..bila dah tua menyusahkn bini n ank je..buat malu je...

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama30.7.13

    Yup. Kecik2 xnk mati dah besar menyusahkan org.

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman