SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Rakyat Tempatan Mati Ditembak Di Sungai Golok



Rakyat  Tempatan Kena Tembak Di Selatan Thai....Gerum Tetapi Ini Sudah Perkara Biasa Bagi Negara Tuee....Jom ikutnya dibawah untuk cerita seterusnya...

Kota Bharu: Mayat seorang lelaki dipercayai rakyat Malaysia ditemui dengan kesan dua das tembakan di belakang kepala sebelum dibuang di tebing Sungai Golok, Selatan Thailand, kira-kira jam 8.30 pagi kelmarin.

Jurucakap polis Thailand berkata, mayat terbabit ditemui berdekatan Kampung Lubuk Gong dekat Sungai Golok, Narathiwat dipercayai dibuang selepas dibunuh di kawasan sama.



Katanya, mayat terbabit ditemui penduduk kampung dalam keadaan terbaring berlumuran darah.

“Pemeriksaan yang dilakukan mendapati ada dua kesan tembakan di bahagian belakang kepala mangsa dipercayai menggunakan Revolver .38.


“Selain itu, terdapat juga kesan calar dan lebam di bahagian tubuh badan mangsa yang mana dipercayai berlaku pergelutan sebelum mangsa dibunuh di tempat kejadian,” katanya.


Menurutnya, mayat mangsa yang dihantar ke Hospital Sungai Golok masih belum dapat dipastikan sama ada warganegara Thailand atau Malaysia kerana tiada sebarang identiti ditemui pada mayat itu.

Namun begitu, beliau berkata mayat itu kemungkinan warganegara Malaysia berketurunan Cina berdasarkan penemuan wang kertas dan syiling Malaysia di dalam poket seluar mangsa.


“Kita syak mangsa daripada Malaysia ekoran penemuan wang Malaysia di dalam poket seluar mangsa.

“Bagaimanapun, tiada sebarang pengenalan ditemui pada mayat mangsa untuk mengesahkan sebarang kemungkinan,” katanya.


Dalam perkembangan berkaitan, jurucakap hospital mengesahkan mangsa dibunuh lebih tujuh jam sebelum ditemui berdasarkan keadaan mayat yang sudah pucat dan mengeras.


Katanya, mayat mangsa kini ditempatkan di Rumah Mayat Hospital Sungai Golok, Selatan Thailand untuk siasatan lanjut oleh polis dan merayu kepada mana-mana pihak supaya datang menuntut mayat itu ataupun datang membuat pengesahan.


“Punca kejadian masih belum dapat dipastikan dan siasatan selanjutnya akan dijalankan,” katanya




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Rakyat Tempatan Mati Ditembak Di Sungai Golok. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/rakyat-tempatan-mati-ditembak-di-sungai.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 15/07/13

2 komentar untuk "Rakyat Tempatan Mati Ditembak Di Sungai Golok"

Geng Blogger

Putera Izman