SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Anak Meninggal Ibubapa Terselamat Dari Kemalangan



Nasib Dan Ajal Anak Kecil Yang  Tidak Berdosa Akibat Kecuaian Pemandu Treler...Jom baca Kisah Dibawah....


Jasin: Seorang bayi lelaki berusia setahun tercampak dan terperosok ke tempat letak kaki sebelah pemandu kereta dinaikinya dalam kemalangan di Kilometer 191.4, Lebuhraya Utara-Selatan arah utara, di sini, awal pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.15 pagi, bayi lelaki itu tidur dipangku ibunya berusia 23 tahun di tempat duduk belakang sebelum tercampak selepas Hyundai Matrix dinaikinya melanggar belakang sebuah treler.


Bayi malang bersama kedua ibu bapa warga Vietnam dan pemandu kereta bagaimanapun bernasib baik kerana tidak mengalami kecederaan walaupun kenderaan dinaiki rosak teruk.

Sumber berkata, kejadian dipercayai berlaku selepas kereta dipandu lelaki warga tempatan berusia 51 tahun dipercayai hilang kawalan lalu melanggar belakang sebuah treler yang bergerak perlahan di lorong kiri.


“Selepas merempuh belakang treler itu, kereta berkenaan kemudian merempuh pula penghadang besi di kiri lebuh raya dan terseret sejauh kira-kira lima meter sebelum terhenti. “Pemandu treler terbabit bagaimanapun meneruskan perjalanan dipercayai tidak menyedari kenderaan dipandunya dirempuh dari belakang,” katanya di sini, semalam.


Beliau berkata, mangsa memulakan perjalanan dari Muar menuju ke Kuala Lumpur, kira-kira jam 12 tengah malam dan dalam perjalanan ke Genting Highland selama tiga hari dua malam untuk bercuti.

Menurutnya, mereka bagaimanapun meneruskan perjalanan menggunakan kenderaan lain tidak lama selepas kemalangan berkenaan.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Deputi Superintendan Mohd Nor Hisamuddin Hashim mengesahkan kejadian berkenaan.



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Anak Meninggal Ibubapa Terselamat Dari Kemalangan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/anak-meninggal-ibubapa-terselamat-dari.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 10/07/13

5 komentar untuk "Anak Meninggal Ibubapa Terselamat Dari Kemalangan"

  1. Tanpa Nama2.8.13

    Kereta hilang kawalan, kenapa pemandu treler yg dituduh cuai?

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama6.8.13

    Ank die meninggal ke x?

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama12.5.14

    woii kimak.. lau nk buat page utk org bace..iklan tu xpyh la nk myemak ttgah page!!! dah la brite pun nth pape..hilang kawalan kecuaian pmandu treler..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman