SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Mandi Beramai-ramai Tepi Pantai Tanpa Pakaian

Memang Pelik!!! mandi tanpa sebarang pakaian  beramai-ramai

Musim panas adalah masa yang menyeronokkan di Inggeris untuk menikmati matahari. Bagi yang suka bertelanjang dan penyuka kebebasan, pantai Holkham di Taman Negara Holkham di daerah North Norfolk adalah satu pilihan.

Seperti ditulis The Sun (28/6/2013), pantai ini makin diminati oleh kaum nudis atau naturists pada musim panas seperti ini untuk mengekspresikan kebebasan. Mereka umumnya datang berpasangan, sebagai suami isteri mahupun kumpulan. Mereka berkhemah, berbual dan menikmati makanan yang mereka masak atau sekadar jalan-jalan di tepi pantai dengan cara berbogel ria.

Kaum naturist ini bertelanjang kerana suka kebebasan dan bukan seks. “Kami datang ke sini untuk ketenangan dan kebebasan dan tidak ada kaitan dengan seks,” kata Helen, 57 dan suaminya David, 67. Sedangkan Tom, 61 yang juga seorang pemandu lori mengatakan bahawa pantai ini sering disalahgunakan pihak lain untuk seks. “Saya bertemu dengan sekumpulan gay yang berkhemah dan berlakukan pesta seks semalam. Itu tak diingini kaum naturist, “kata Tom yang datang ke pantai itu dengan rakan-rakannya.

Selain Holkham, ada beberapa tempat di United Kingdom untuk berbugil ria, seperti pantai timur Brighton, Isle of Wight atau Northhumberland, tapi pantai ini tetap kegemaran bagi kaum naturist.

Beberapa saat lalu, pantai Holkham menjadi perhatian kerajaan Inggeris dan sempat melarang pengunjung bugil. Keluarga yang mempunyai anak-anak kecil dan remaja juga selalu mengelakkan tempat ini untuk bercuti.






Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Mandi Beramai-ramai Tepi Pantai Tanpa Pakaian. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/mandi-beramai-ramai-tepi-pantai-tanpa.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 2/07/13

Belum ada komen untuk "Mandi Beramai-ramai Tepi Pantai Tanpa Pakaian"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman