SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pelajar Malaysia Dikelar Dan Ditumbuk Ketika Berada DiMesir




Memang Sedih!!!! Inilah dikatakan dugaan bukan senang untuk menuntut ilmu tambahan diluar negara amat sedih itulah yang mampu admin ungkapkan apabila seorang pelajar kita ditahan oleh penjenayah mesir ketika mahu pulang ke asrama penginapan mereka.

Menurut sumber mangsa ditahan oleh beberapa orang penjenayah mesir mereka cuba untuk merompak mangsa selain itu mangsa ditumbuk dan dikelar dibahagian belakang.


Pelajar Malaysia disamun dan dikelar
menurut mangsa “ yang tidak sedap hati kemudian mempercepatkan langkah sebelum dua daripada penjenayah itu menangkap seorang rakan beliau, Abdul Rahman Ahmad, 21. Tiga lagi penjenayah yang muncul entah dari mana kemudian menangkap Mohamad.






Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Pelajar Malaysia Dikelar Dan Ditumbuk Ketika Berada DiMesir. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/pelajar-malaysia-dikelar-dan-ditumbuk.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 15/07/13

1 Komentar untuk "Pelajar Malaysia Dikelar Dan Ditumbuk Ketika Berada DiMesir"

  1. Tanpa Nama23.7.13

    mereka dh tau jalan yg mereka lalui tu mmg area hitam,..dah tu org arab sndiri pon jarang lalu jalan tu. Yang mereka nk jugak lalu situ,buat apa.nahas lah javvapnya....

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman