SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Warkah Buat Abang Tersayang






Dear abang,

Ayang nak mintak kebenaran abang untuk bawa anak-anak balik ke kampung. Abang tak perlu hantar ayang sebab ayang mampu untuk bawa anak-anak ke kampung musim cuti sekolah ni dengan bas.. Abang jaga lah diri abang dan kereta abang baik-baik… Cuma ada perkara yang ingin ayang luahkan disini…

Kereta baru abang tu mahal.. harga mencecah 100k barangkali.. Sebab tu abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang.. Sampaikan abang dah terlena dalam kereta abang tu sejak abang beli 3 bulan yang lalu dah masuk 3 malam… Abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang, nak tau ngape?

Harga kereta abang tu lebih mahal dari wang hantaran yang ayah ayang letakan masa kita kahwin dulu.. Cuba hantaran ayang lebih mahal dari harga kereta abang?Tiap-tiap pagi abang mesti gosok kereta abang, nak nampak berkilat..tapi ayang nak dapat kiss g.morning pun susah

Sejak beli kereta tu, sebulan sekali macam-macam ak sesori abang beli kat kereta, ayang nak dapat hadiah besday setahun sekali pun susah..

Kereta sebulan sekali abang servis, abang kata kena jaga maintainance..ayang nak dapat pi salon setahun sekali pun susah..

Kereta abang make up lawa-lawa.. tapi kalau ayang make up lawa-lawa abang kata ayang tak sedar diri

Kereta abang bagi makan minyak mahal-mahal cecah 100 setin pun ada, ayang nak makan pizza sekeping jer masa mengidam anak kedua kita abang kata ayang mengada-ngada.

Kereta abang kalau anak-anak sentuh sikit bodynya abang marah anak macam nak makan, ayang jatuh longkang besar boleh abang gelak paling menyedihkan.. ayang tanya ngape tidur dalam kereta? Abang jawab takut orang curi kereta abang.. kalau ayang kena curi??

Ayang nak balik kampung dulu.. Anak-anak nak jumpa atuk dengan nenek depa.. tak nak naik kereta abang takut calar.. Ayang calar takpe.. jaga diri elok-elok, sarapan ayang dah sediakan. Ayang pi tak lama sekolah bukak ayang baliklah dengan anak-anak.. pesanan ayang…

DAN… YANG TERAKHIRNYA… ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU MASAKKAN MAKANAN KESUKAAN ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU BASUHKAN PAKAIAN ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU GOSOKAN KEMEJA ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU SIAPKAN AIR MANDI ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU KEMASKAN RUMAH ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU URUT-URUT BADAN ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU TEMANKAN ABANG TIDUR.

Dari Ayang…








Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info perkahwinan dengan tajuk Warkah Buat Abang Tersayang. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/warkah-buat-abang-tersayang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 12/07/13

11 komentar untuk "Warkah Buat Abang Tersayang"

  1. wah... walaupun ayat dia mcm perli jek kepada si suami.. kalau mendlami hati si isteri pasti anda menitiskan air mata...

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama13.7.13

    Mula2 sedih aku baca...ada terasa gak... Last2 lawak la pulak...Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ

    BalasPadam
  3. Harap si suami sedar la bertapa dlmnya rajuk si isteri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama13.7.13

      so dgn kata ln hidup tanpa lelaki lbh bhagia dr bersama lelaki ug x pernah memahami hati isteri.

      Padam
  4. Tanpa Nama13.7.13

    Massih aku terasa

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama13.7.13

    memang lelaki x blh bg muka x lebihkn benda ln dr isteri...oleh itu kita perempuan msh blh hidup tanpa insan bernama lelaki mlah lbh bahagia tanpa lelaki yg hanya akn mengecewakan kita.x perlu risau tanpa lelaki kita blh dapat ape yg kita inginkan..lelaki hanya mementingkn diri sendri dan hanya mengambil kesempatan pd perempuan yg bekerjaya..

    BalasPadam
  6. dalam maksudnya tu...

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama13.7.13

    memang dalam rajuknyer 2...harap2 mana2 suami yg ader skt2 sama cam2.....beringatlah segera.....luka d tngn nmpk drhnyer,,,,luka d kereta nmpk calarnyer...luka d hati?

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama14.7.13

    Luahan hati si isteri sgt mnghaytkan hati ..moga2 si suami akn insf dn faham lah ..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman