SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gadis Bengang Terima Komen Negatif Dari Member Facebook

Hish! Apa nak jadi budak-budak sekarang ni. Semua ni pengaruh dari artis-artis barat la ni yang kononnya mengalami 'wardrobe malfunction'.

Tak sangka pula ada yang nak meniru..heh!

Kami kurang pasti sama ada gadis ini sengaja atau tak memuat naik gambarnya yang agak seksi, sehingga kelihatan seluar kecik berwarna putih.

Mengikut 'amarah' yang dilemparkan dalam ruangan komen, gadis ini mendakwa beliau memakai seluar, jadi tak perlulah ada yang memberi komen negatif kepadanya.

Mungkin juga seluar yang dipakainya terlalu kecik, hingga menimbulkan perspektif negatif kepada viewer diluar sana.

Dik, lain kali pakai aja skirt labuh, tutup semua, senang cerita!

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Gadis Bengang Terima Komen Negatif Dari Member Facebook. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/gadis-bengang-terima-komen-negatif-dari.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 5/07/13

8 komentar untuk "Gadis Bengang Terima Komen Negatif Dari Member Facebook"

  1. Tanpa Nama6.7.13

    1st bawah bahlol

    BalasPadam
  2. sbb bahlol dan jahil dia menyerupai kaum yg tak bertamadun..telanjang lg bgus,pas tu mana2 perogol bersiri tu dijemput utk merogol perempuan ni. dia dh jual murah dan dia dh promote diri dia.siapa nk cuba bole try

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama6.7.13

      hahaha bukan kafir kan

      Padam
  3. Ya Allah ku mohon rahmat dan kasih sayangMu buat anak-anakku,peliharalah anak-anakku dari maksiat dan mungkar

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama28.8.13

    Jangan salahkan artis-artis barat..budaya mereka mmg mcm tu.....jangan kata kan artis barat...tgo saja aris-artis malaysia......

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama1.5.14

    nak jugak artis barat d persalahkan. mcm la artis Malaysia ni suci sgt,

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman