SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

Letih Buat Projek Dalam Kereta Sampai Terkena


Pernah dengar tak perbuatan jahat seseorang ada masanya di balas di dunia lagi ? tidak perlu tunggu hingga seseorang itu meninggal dunia. Kenapa ini terjadi ? Tidak lain dan tidak bukan semata-mata untuk memberi peringatan dan pedoman untuk manusia lain. Supaya tidak melakukan perkara yang sama.

Gambar-gambar di bawah ini menggambarkan apa yang saya ceritakan diatas. Pasangan ini telah melakukan zina didalam sebuah kereta. Akibat terlalu letih mereka tertidur hingga kesiangan hari. Apa yang lebih mengaibkan dan memalukan lagi, mereka tertidur dalam keadaan bogel sehingga mendedahkan alat sulit mereka, Kelihatan juga kondom masih tersarung pada alat sulit si lelaki.

Mungkin pasangan ini berzina di kawasan tapak senaman, menyebabkan ramai orang yang keluar pagi untuk berjogging terperanjat dengan penemuan aksi memalukan dan mengaibkan pasangan ini. Kelihatan juga ada yang mengambil gambar mereka.






Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Letih Buat Projek Dalam Kereta Sampai Terkena . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/letih-buat-projek-dalam-kereta-sampai.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 5/07/13

12 komentar untuk "Letih Buat Projek Dalam Kereta Sampai Terkena "

  1. Tanpa Nama6.7.13

    ish2

    BalasPadam
  2. yg membuka aib org lg teruk krn pd akhrat nt allah akan membuka aib nye di padang massyar nt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama6.7.13

      Tolong belajar agama dengan mendalam dahulu. Gunakan hak berfikir sebeum hak bersuara.

      Padam
  3. ade ker muka org 2?? kalau nk aibkan mereka dh tentu sy tayang mukanya tp ni x nmpak muka kan? jadi anggap ni sebagai peringatan untuk semua bebelum buat benda tak elok fikir dulu bila dh terkena jgn melenting

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama24.1.14

      salam bro..pic ni snap kt mana & bila?

      Padam
  4. Apa yg melenting sgt...bkn nya nk aib kan sape2 cuma utk pengajaran..jgn lakukan perkara maksiat.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama6.7.13

    Sedeyh tngok orng. Mcm ne.. Apa. Nak jdy?

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama6.7.13

    Tinted la lain kali bang..kasi gelap cermin tu..hahaha..
    Tp gaye mcm negara luar kn???drive blah kiri..

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama6.7.13

    awat dia punya drive belah kiri...??
    nie kat luar negara

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama7.7.13

    Dh mmang org luaq ngara pn. .phm2 je la negara lur

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman